יום רביעי, 12 באוקטובר 2016

מזל טוב! נשרה לי שן.

בהתרגשות גדולה אני כותבת כאן 

שקיות מזל טוב ״נשרה לי שן״ ה״פטנט״ הרשום על שמי :)


למי שלא ראה... בתחילת דרכה של הקבוצה פרסמתי פוסט שבו כתבתי, שכבר כמעט שני עשורים יש לי בארון שקיות לילדים ששנשרה להם שן.
השקית הפיצית הזו עושה אותם מאושרים וכמובן גם אותי, כי אני מאוד אוהבת ילדים מאושרים ❤



השקית שלי היום
וכך נראתה השקית הפרהיסטורית הראשונה שלי 

כשנופלת שן בכיתה מיד אני מוציאה את השקית וכותבת שם ותאריך, הילדים נצמדים לשקית כל היום והולכים איתה הביתה בגאווה ועם חיוך (חיוך מצחיק עם שיניים חסרות).

כשנופלת שן בבית, הם מביאים אותה בשקית אוכל ומבקשים להחליף את השקית.
כשהם עולים כיתה לב׳
ואני כבר לא מחנכת שלהן הם באים בהפסקה לקחת שקית.

אז בעלי הגשים לי חלום ואני לא צריכה יותר לשבת ולהדביק מדבקות על שקיות שקניתי באיזור התעשייה קרית אריה, השקיות מגיעות מוכנות עם ההדפסה עליהן.

אם גם אתם רוצים את השקיות הקסומות האלו
היכנסו לחנות בכתובת: https://www.morotmashkiot.co.il/he/192









וכמובן שניתן להכין לבד
קובץ מצורף:


ויש גם:
קבוצת פייסבוק
חנות "מורות משקיעות"

דף עסקי לעדכונים מהחנות
ערוץ יוטיוב "מורות משקיעות"
אתר "מורות משקיעות"




3 תגובות:

  1. בשעה טובה ובהצלחה באמת מגיע לך כל הטוב הזה

    השבמחק
  2. שלום רב,
    הפתקיות מקסימות, אבל צריך לתקן אותן לכיתוב המדוייק "נשרה לי שן". שן נושרת ולא נופלת וראוי שנדייק כאנשי חינוך. מפרגנת לחלוטין. מקסים ומכבד את התלמיד. יישר כח!

    השבמחק